sexta-feira, 22 de março de 2013

Room details + Mini Primark Haul

Bedside table

Desk

Chest of drawers (don't know if it's the right word) 

My sweet vintage boxes




Boa noite!

Como disse ontem, quero partilhar um bocadinho mais de mim com vocês por isso, o post de hoje mostra alguns cantinhos do meu quarto e como esta semana fiz uma visita à primark, aproveitei para vos mostrar o que comprei. Chamei-lhe "Mini Primark Haul" porque foi mesmo pequenina. Normalmente quando vou a primark trago um saco gigantesco e com um monte de roupa, mas desta vez nao, estava mesmo naqueles dias em que não gostava de me ver com nada, uma parvoice e um desperdicio mas enfim..
Tenham um bom fim de semana.


Good evening guys!

As I said yesterday, I want to share with you a little bit more about me, so the post of today shows some "corners" of my room. This week I did a little visit to primark so I took this post to show you my new acquisitions. I called it "Mini Primark Haul" because it was really short. When I go to Primark, I usually bring a huge shopping bag with a lot of clothes, but not this time, it was one of those days that nothing's good, I did't like to see me with nothing, it was really frustrating and a waste!
Anyway.. have a nice weekend.


xoxo, YFB

Sem comentários:

Enviar um comentário